Alla inlägg den 2 juli 2009

Av I G - 2 juli 2009 22:07

Jag har hört att när man känner sig lite nere så ska man först fråga sig om man har ätit och sovit ordentligt. Jag har sovit. Jag har inte så mycket aptit. Det är det väl ingen som har i den här värmen. Så, då fick jag med värmen i denna blogg också. Bra.


Det kan förstås bero på andra saker om man är lite nere också. Att en vän är ledsen, till exempel.


Det var ju ganska onödigt att dö. Just nu. Michael Jackson.

Men jag antar att det hade hänt förr eller senare. Jag antar att det i vilket fall bara tog fram en sorg som redan fanns.


Kanske kommer något bra ur detta också.

Får se till att äta och sova.

Av I G - 2 juli 2009 15:54

Isvatten. Bra uppfinning. Fast isen smälter.

Jag borde plugga idag.

När jag är färdig med mina studier så kommer liksom allt, som ett dominoras, falla på plats. Det är nog därför jag inte pluggar. För att jag ska kunna leva kvar i den föreställningen. Eller så är jag bara lat.


Ska ta mitt isvatten och min bok nu i alla fall.

Man kanske skulle sätta sig ute. Det är en fin dag.

Av I G - 2 juli 2009 03:03

Msn. Jag ser en flicka som lutar huvudet. Som Michael Myers, när han dödat någon. Som Scream-mördarna, när de härmade Michael. Kanske därför jag tänker på Munch. Nej, det är inte min flicka. "Min" flicka sover. Om hon nu är min. Som Jakob Hellman skulle ha sagt. Hon är inte, det är klart, nånting man har.


Jag tappade tråden.

Munch. På msn. Som lutar huvudet.

Man ska inte sova på natten. Man ska prata.

Och skriva interna bloggar.

Av I G - 2 juli 2009 01:17

Jag är trött. Förklara kvinnor för mig.

Vi män är idioter.

Av I G - 2 juli 2009 00:38

Alltså, allvarligt. Det är ju jättevarmt.

Såg No Country For Old Men idag. Igen. Bra film. Bra frisyr.


Egentligen är det en för fin sommarnatt för att man ska blogga. Men man kanske får besök på msn. Nej, hon sover nog.

Får ta en promenad sen. Det är ju svalt ute. Det är här inne det är för varmt. Och jag får inte upp fönstren.

Av I G - 2 juli 2009 00:07

Ibland är det mer blogg i kommentarerna än i bloggen. Jag har bara en sak att säga om det: Ya!


Och det är fortfarande för varmt. Fastän jag är inomhus och det är mörkt. Eller just för att jag är inomhus.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ passar dig bäst?
 1
 2
 3
 5
 4

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards